tisdag 26 augusti 2014

Ny backspegel

Idag har husbilen fått ny backspegel efter lång väntan. Verkstaden ringde igår efter flera påstötningar från mig och meddelade att nu hade spegeln kommit, jag fick fritt välja när jag ville komma. Detta var det andra besöket på verkstaden eftersom de hade fått fel backspegel vid det första besöket för över fjorton dagar sedan. Tydligen funkar det inte som det ska mellan bilnumret och reservdelar då det gäller husbilar. Dessutom visade det sig att spegeln hade hamnat i ett lager i Årsta istället för att skickas vidare till rätt verkstad i Spånga och väntande kund.

5 kommentarer:

  1. Skönt att det äntligen är klart!

    Ha de gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väl lång väntan tycker jag, fördelen är att det tar mig bara tio minuter till företaget/verkstaden i Spånga.

      Radera
  2. Tur att du fått det åtgärdat!! Verkstadsbesök tar tid. Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker inte att det ska behöva ta så pass lång tid bara för byte av en backspegel.

      Radera
  3. Vår busschaufför på vår utflykt förra veckan sa just, utan backspegel går det inte att flytta bussen. Skönt att din är hel nu. Kram

    SvaraRadera