söndag 8 mars 2020

Snabb leverans

Jag har under relativt lång tid funderat på att försöka hitta praktiska lock till vanliga ölburkar. Orsaken är att jag sällan dricker en hel burk. Det blir ofta en skvätt öl kvar i burken. I torsdags förmiddag vid elvatiden gjorde jag en beställning på nätet efter att har hittat lock på SmartaSaker. För att få fri frakt så beställde jag några småsaker till. Oj vad överraskad jag blev när det samma dag ringde på dörren. Där, ca klockan 18:30, stod ett bud med ett paket från SmartaSaker. Paketet innehöll bl.a. locken som jag beställde på förmiddagen. Verkligen snabb leverans.

2 kommentarer:

  1. Oj, då överträffar de även Torebrings med råge. De måste ha lager i byn där du bor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig tidigare fått en vara, som är köpt på nätet, så här pass snabbt. SmartaSaker har en butik i Stockholm.

      Radera