torsdag 13 augusti 2020

75 år

 Egentligen är det inte så mycket att fira födelsedagar, speciellt inte när man befinner sig på något som kan liknas med ett sluttande plan. Det går liksom bara fortare och fortare. I söndags, med strålande sol, varmt och skönt, så var det i alla fall min tur att få ta första tårtbiten. Det klart positiva med att fylla år för min del var att jag fick träffa mina nära och kära, syskon samt goda vänner. Vår dotter Louise och hennes man Christian tog hand om allt det praktiska. De bjöd även på en stor och uppskattad överraskning.

8 kommentarer:

  1. Du har ju hunnit två år längre framåt på vägen än vad jag har. Jag tycker som du, fira med familjen det räcker. Jag har helt slutat att hålla reda på när folk fyller. Alla grattar på FB, men jag hinner inte med. Grattis i efterskott i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS! Härligt med överraskning! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, jag gillar överraskningar som denna gång var mycket speciell och rolig.

      Radera
  3. Grattis i efterskott, härligt att kunna fira med familjen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, vi hade tur med vädret och kunde därför duka långbord utomhus med coronaavstånd under bigaråträdet.

      Radera
  4. Grattis då är du några dagar äldre än Ingemar. Honom ska vi fira i nästa vecka på Bauergården hade vi tänkt. Inget stort kalas bara bästa kompisarna. Trevligt med överraskningar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Ser man på, bra årgång. Hälsa stort GRATTIS till Ingemar.

      Radera