söndag 25 oktober 2015

Inpackad husbil

Vi tröttnade till slut på att mötas av budskapet "Stängt för säsongen, välkommen åter nästa år". Nu är husbilen avställd och väl inpackad i Jula-överdraget som passade riktigt bra även till denna modell av husbil. Den kommer att stå med 7-8 graders elvärme i bodelen. Jag har satt in en fjärrtermometer som ständigt kan avläsas på min iPhone. På så sätt slipper jag gå in och kolla temperaturen och fuktigheten alltför ofta. Nu ska jag ta tag i bokhögen som ligger och väntar. Dessutom ska jag återuppta arbetet inom HK med att göra en insats för att Sverige på sikt ska bli Europas främsta husbilsdestination.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag tycker att jag har ont om tid nästan hela tiden. Sysselsättning finns det och blir över.

      Radera
  2. Husbilen ser helt "gipsad" ut, har den fallit och slagit sig, kan man undra? Jag vet att du gör allt med största omsorg, så denna operation blir säkert bra. Om man kan må gott utan husbil, Gör det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med om att den ser ut som jättestor oxrullad. Får väl erkänna att jag går in i den då och då när längtan blir för stor.

      Radera
  3. Husbilen kommer säkert må bra där inne! :) Och det låter som ett toppenjobb du ska engagera dig i! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fördelen är att den står på tomten och jag ser den varje dag. Ja, det är faktiskt kul att göra något litet till stor fördel för väldigt många.

      Radera