torsdag 29 september 2022

Stomvisning

Igår deltog jag i mitt livs andra stomvisning. Den första var när mina föräldrar och vår familj skulle flytta in i en nybyggd lägenhet i Karlskrona. Min andra stomvisning igår gällde den nybyggda lägenhet i gamla Bromma där jag ska flytta in april 2023. Jag har alltså för första gången fått gå in i den nybyggda lägenheten för att se hur det ser ut. Jag blev överraskad, hade förväntat mig grå betong. De höll bl.a. på med köksinredningen och parkettgolven. Massor av jobb återstår. Det var spännande och samtidigt roligt att få träffa grannarna i huset.

2 kommentarer:

  1. Spännande med nytt och få följa det så som du gör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen kul att de ett hus växa fram som man ska bo i. Idag fick jag besked om att tillträdet till lägenheten är den 28 mars.

      Radera