onsdag 21 december 2016

Post Up

Ett alldeles nytt svenskt socialt nätverk "Post Up" har i dagarna lanserats. Det är nätverkstjänster som vida överträffar redan befintliga sociala nätverkstjänster. Vem som helst i Skandinavien kan bli medlem i nätverket som är öppet för enskilda, organisationer och företag. Du kan välja mellan tre olika medlemsformer: Basic, Verifierad och Premium. Alla öppna inlägg är sökbara av sökmotorerna på internet och det går att länka till olika inlägg. Med dessa sociala nätverkstjänster i Post Up finns ett utmärkt alternativ till Facebook, Twitter och Linkedin.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag tycker att det är en riktigt bra svensk nätverkstjänst.

      Radera
  2. Jag håller delvis med dig, i det här fallet handlar det om utveckling och förbättringar. Kul att få lära sig något nytt ibland.

    SvaraRadera
  3. Min tid räcker inte till mera. Sista månaden har jag haft "två tid". Hinner i stort sett bara med min blogg och knappt det vissa dagar.

    Facebook tillhör den så minimalistiskt tråkiga världen, ändå tittar jag in i bland. På Husbilsklubben är en massa tjafs, Husbilskompisar är bra mycket bättre. TV är snart bara krig och mord. Nej, nu lät jag som den värsta "Örebroare".

    Jag tar en halvtomma och läser tidningen Dagen. Det get mig sinnesfrid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pust Up är långt mer än Facebook som jag ser det, för ett företag är det en t.ex. en ny marknadsföringskanal.

      Radera
  4. Se där, då fick jag lära mig nåt nytt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också att prova på nya lösningar. Vem vet, de kan kanske vara ännu bättre än tidigare lösningar.

      Radera